Bezpłatne porady ekspertów
Darmowy ebook
0
79,00
DARMOWY
eBook
Menu_left Menu_right
Nowoczesne narzędzia e-marketingu w firmach

Nowoczesne narzędzia e-marketingu w firmach

Jak skutecznie wykorzystać Internet do zwiększenia przychodów firmy?

PRAWO I ZARZĄDZANIE FIRMĄ

Szczegóły produktu
39,00 netto
47,97 zł brutto
Dodaj do koszyka
Ramka_top

Ponad 79% decyzji o zakupie produktu lub usługi jest podejmowanych po sprawdzeniu oferty w Internecie. Sposób opisu produktu, argumentacja i przekaz reklamy oraz trafne przewidzenie kroków klienta na stronie www znacząco wpływa na decyzję o zamówieniu lub zakupie.

Aby mieli Państwo pewność, że stosują najbardziej odpowiednie techniki e-marketingu, a także by skutecznie przewidzieć zachowanie klienta w sieci oraz zwiększyć liczbę zamówień przez Internet zachęcamy do zapoznania się z praktycznym poradnikiem w formie e-booka:


Nowoczesne narzędzia e-marketingu w firmach
Jak skutecznie wykorzystać Internet do zwiększenia przychodów firmy?


Dowiedzą się Państwo z niego m.in.:

  • Jak przygotować reklamę, aby wzbudziła zainteresowanie klienta
  • Jak kształtować drogę klienta do zamówienia - 10 zasad e-marketingu
  • Jakie elementy strony www zwiększają jej atrakcyjność
  • Jak pisać przekonujące treści mailingów oraz w jaki sposób stosować tę formę promocji
  • Jakie techniki stosować, by klient zapamiętał przekaz- techniki „programowania” internauty

W publikacji przygotowanej przez doświadczonych specjalistów z zakresu e-marketigu znajdą Państwo:

  1. Zasady skutecznego e-marketingu
    • Jak przygotować reklamę, aby wzbudziła zainteresowanie i potrzebę klienta – zasada AIDA
    • Oferta w Internecie – gdzie w sieci warto bywać
    • Jak dopasować kanał e-marketingu do sprzedawanego produktu
  2. Jak przewidzieć kroki klienta w Internecie
    • Badania zachowań klientów w Internecie
    • Decyzja o zakupie – kiedy zapada i od czego zależy
    • Jak kształtować drogę klienta do zamówienia
    • Ile danych jest potrzebnych klientowi, aby kupił
    • Manipulacja w języku promocji
  3. Jak przygotować skuteczną sprzedażowo ofertę
    • Tworzenie materiałów w zależności od rodzaju klienta – rynek B2B oraz B2C
    • Zasady opisywania produktów – klucz do sprzedaży online
    • Pięć podstawowych błędów firm promujących swoje produkty w Internecie
  4. Wzorcowa strona WWW – jakie elementy zdaniem klientów zwiększają atrakcyjność strony
    • Plan strony i najczęściej czytane informacje
    • Web usability – kiedy klient uznaje stronę za użyteczną
  5. Dobór najskuteczniejszej e-reklamy
    • Google – pozycjonowanie, banery, linki – jak nie przesadzić
    • AdSense i AdWords – zasady stosowania
    • Jak pisać przekonujące treści mailingu
    • Kampania reklamowa w Internecie – zasady budowania przekazu i zwiększenia sprzedaży
  6. Jak mierzyć efekty e-sprzedaży
    • Jak śledzić swoją pozycję w wyszukiwarkach
    • Obliczanie korzyści z reklamy – jak nie tracić pieniędzy na nieskuteczne e-reklamy
    • Ile kosztuje e-promocja – pomiar opłacalności przed uruchomieniem reklamy
    • Sposoby śledzenia klienta online – obserwowanie ruchów w sieci
  7. Słowa i obrazy, czyli język Internetu
    • Zasady tworzenia kampanii online
    • Newslettery, skrzynki e-mail i kluby klientów – sprawdzone sposoby pozyskiwania danych
    • Odwołania do argumentacji oferty konkurencji – co można zyskać, a czym się ryzykuje

 W publikacji znajdziecie Państwo zestaw wskazówek i fachowych porad, z których na co dzień korzystają osoby odpowiedzialne za sprzedaż oraz kształtowanie wizerunku produktów w Internecie.

E-book zawiera tylko praktyczne informacje, podane w przystępny sposób. E-booka mogą Państwo wydrukować i wielokrotnie wykorzystać w zależności od potrzeb.

 Warunki techniczne:

Format zestawu pdf
Ilość stron 61
Cena netto 79,00 zł
Cena brutto 96,38 zł
Nr artykułu 86503

 

Wymagania sprzętowe:
Środowisko operacyjne: minimum Windows 95 lub nowszy (2000, NT 4.0 / XP, VISTA), Procesor: Pentium 90 MHz, Pamięć: RAM 32 MB, Rozdzielczość ekranu: 800 x 600 pikseli, 100 MB wolnego miejsca na dysku, Przeglądarka Internet Explorer w wersji 6.0, Adobe Reader.

 

Ten produkt nie został jeszcze skomentowany

Dodaj opinię

E-produkt dostarczany jest za pośrednictwem Internetu.

Proces realizacji zamówień oraz udostępniania e-produktów wygląda następująco:

  • Warunkiem udostępnienia e-produktu jest dokonanie płatności. Płatności dokonać można jednym z następujących sposobów:
    • Przedpłata na podstawie faktury proforma
    • Płatność on-line za pośrednictwem serwisu transakcyjnego obsługiwanego przez firmę Dotpay, który umożliwia dokonywanie płatności przelewem internetowym lub kartą kredytową.
  • Po odnotowaniu płatności za zamówione e-produkty, na adres e-mail podany w zamówieniu wysyłana jest informacja o aktywowaniu dostępu do opłaconych e-produktów.
  • Opłacony e-produkt dostępny jest przez 24 godziny od jego pierwszego pobrania poprzez zakładki „pobierz opłacone produkty” oraz „twoje konto” w serwisie Eksperto.pl – w tym czasie e-produkt jest dostępny do pobrania i zapisania na dysku komputera dowolną ilość razy. Po upływie 24 godzin od pierwszego pobrania, dostęp do pobierania e-produktu jest zablokowany.

Podsumowując: Same e-produkty nie są wysyłane mailem aby nie obciążać skrzynek mailowych naszych Klientów. Wysyłana jest informacja mówiąca o tym, iż opłacony produkt został już udostępniony i zamawiający może go pobrać poprzez Eksperto.pl

Ramka_bottom
CircleUŻYTKOWNICY, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, WYBRALI RÓWNIEŻ:
Gotowe procedury ochrony danych osobowych Szczegóły produktu
PRAWO I ZARZĄDZANIE FIRMĄ
Obsługa reklamacji i zażaleń - wzory korespondencji z klientem Szczegóły produktu
PRAWO I ZARZĄDZANIE FIRMĄ